Hoppa till innehåll

Evening Snack Wishes

8 februari, 2011

Jag hittade det här receptet på Tastespotting på Sweet and Spicy Bacon Coated with Nutella och är så enormt sugen på att prova det! Jag må vara galen men det vattnas i munnen på mig och mitt hjärta börjar slå lite fortare när jag tittar på den här bilden. Bacon är en stooor favorit och likaså nutella. Tänk att få äta dem tillsammans! Det måste vara underbart! Dock har jag inget av det hemma så det får tyvärr bli en annan dag, tusan! Sött och salt är nog min absoluta favorit-smak-blandning. Jag har gjort ugnsrostad bacon med råsocker en gång för längesedan efter att jag sett det på Martha Stewart Show och det var underbart. Karamelliserad, salt bacon, mumma! Det kanske låter väldigt konstigt men det är himmelskt! Ge mig nu!

Här hittar ni receptet och fler fina bilder: bell´alimento

Inga kommentarer ännu

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

