Skip to content

Ludwigs födelsedagskakkalas!

12 juni, 2011

Idag har jag varit på ett födelsedagskakkalas hos min gode vän Ludwig. Där fanns många goda kakor och många goda vänner, mycket trevligt! Min favorit på bordet var kakan hans syster Sanne bakat, en underbar slags limecheesecake på mascarpone och creme fraiche med en knäckig havrebotten, mums! Annat gott som avsmakades var en blåbärspaj, chokladbollar med pärlsocker eller i vit choklad, mina citronrutor och en underbar rabarberpaj med mandelmassa, vaniljkräm, jordgubbar och ätbara blommor som var ursnygg och väldigt god!

Ska försöka få tag på alla recepten :)

One Comment leave one →
  1. Bjoern permalink
    12 juni, 2011 21:24

    jävla fan att jag missade det där. vad är jag för värdelös vän!

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

