Hoppa till innehåll

BLOGGFLYTT!

16 december, 2011

Nu flyttar jag min blogg! Efter att ha bloggat här i elva månader så är det dags för en liten flytt till Favs.se där jag blir matredaktör.Min nya adress blir nu favs.se/mat och jag kommer inte lägg upp något här längre. Allt mitt material och alla recept finns på den nya sidan. Känns lite sorgligt att lämna sitt lilla ”skötebarn” men jag hoppas ni följer med mig till favs :D

Så kolla in på Favs.se/mat

Inga kommentarer ännu

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

