Skip to content

Tårtdrömmar!

22 februari, 2011

Idag stötte jag på dessa bilderna på den här hemsidan Principal Planner (de har mycket fint) och jag känner att jag bara måste dela med mig. Det här dessertbordet är något av det vackraste jag någonsin sett! Det är så fint att jag nästan smäller av! Tårtorna är helt underbara! Nästa tårta jag gör ska vara med sådan fin frosting. Det kilar i fingrarna på mig, jag vill bara baka och göra lika fint!

 

2 kommentarer leave one →
  1. 22 februari, 2011 22:36

    ååh asså misha, jag går in på din blogg varenda gång du lägger upp den på fejsbook, farligt! blir så hemskt sötsugen, väldigt mysig läsning🙂

    • 24 februari, 2011 19:32

      Vad glad jag blir! Haha det är ju det som är meningen😀 Såg föresten att du är i sötsakernas huvudstad, din lyckansost! Hoppas du har det bra!

Kommentera

