Skip to content

Earl Grey cupcakes

11 mars, 2011

Idag har jag haft en lång håla mellan lektionerna så jag ägnat förmiddagen åt att baka cupcakes, jippi! Så skönt och avslappnande. Jag ville prova något nytt så det fick bli: Earl Grey cupcakes med en Earl Grey och creme fraiche frosting, mumma! Jag älskar verkligen Earl Grey te och jag vill nästan aldrig dricka något annat te. Det passar faktiskt utmärkt i kakor och bakelser med. Jag har t.ex. gjort mördegskakor, maränger, macarons och nu cupcakes med Earl Grey, såå gott! Jag försökte även piffa till mina cupcakes med gröna formar så att de passar till St Patrick’s Day nästa vecka🙂

Tyvärr så måste jag springa till skolan nu men receptet på dessa godingar kommer inom kort!🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Chu permalink
    11 mars, 2011 13:52

    yummy

  2. Pao permalink
    11 mars, 2011 16:57

    Åh, fredagsgott! Älskar också Earl Grey i kakor och bakverk. Vad fina de blev!

Kommentera

