Skip to content

My Birthday Week has started!

14 mars, 2011

Idag börjar min Birthday Week! Och jag är jätteglad! Började veckan med en sovmorgon, hade en trevlig engelskalektion på förmiddagen (eftermiddags lektionen tas inte upp här) och en trevlig lunch med mina roliga klasskompisar. Maten på sol-cafeterian är inte alltid ”top notch”, brukar köra på det säkra kortet: bakad potatis, men det var slut. Fick alltså bli dagens ”potatis- och köttfärslåda med primörer”, smakade inte mer än okej men jag satt i gott sällskap🙂

När jag kom hem väntade det här stora rosa paketet, från min syster, på mig, jippi! Kommer bli svårt att hålla sig ända tills söndag…

One Comment leave one →
  1. Pao permalink
    14 mars, 2011 21:12

    Vad fin du är, saknar dig ännu mer nu ju!
    Bra att du fått paketet. ‘Sorki’ för att jag skickade det så tidigt men better safe than sorry?🙂

Kommentera

