Skip to content

Hipp Hurra för mig idag!

20 mars, 2011

Idag är det min födelsedag och den är jättebra! Firade den igår med mitt årliga tårtkalas och The Ark konsert på kvällen, helt underbart! Tog mig en rejäl sovmorgon imorse och vaknade till tårta och en massa fina presenter🙂 har varit ute i solen och mest tagit det lugnt och njutit av dagen, så sköönt! Snart ska jag mysa upp mig i soffan med Black Swan och det goda som blev över från tårtkalaset, Jippi!!

Såhär såg det ut på mitt tårtkalas, recepten kommer i veckan!

Mums! Så himla mysigt att få träffa alla gamla vänner igen🙂

Magisk konsert! Helt underbar!

Åt en höjdar frukost!

Fick äntligen öppna det stora rosa paketet från min syster och det var fyllt med presenter inslagna i silkespapper i alla regnbågens färger! Här är det som fanns i lådan och en massa andra presenter, superfina presenter! Såå himla nöjd! Tack så jättemycket😀

Så mycket fint🙂 Allt jag kunnat önska mig och så mycket mer! Och tänk att jag fick två koziol fat, hurra! Slutet på min Birthday Week hade inte kunnat bli bättre! Är så himla glad för allt! Tack allihopa😀

No comments yet

Kommentera

