Skip to content

Skön morgon!

23 mars, 2011

Imorse vaknade jag av att solens strålar sken in i mitt sovrum och istället för att vända ryggen till och sova ut på min sovmorgon for jag upp, satte genast på mig mina gympadojjor och gav mig ut på en powerwalk. Så himla skönt! Igår när jag hade min rast på jobbet så vägrade jag gå in utan spelade basket med kidsen i solen, utan jacka! (Jag jobbar alltså som vikarie på en skola) Men tänk vad lite sol kan göra! Nu har jag precis avnjutit denna goda smoothie och är off to work🙂

1 banan

1-2 dl frysta hallon

1-2 dl fryst tropisk frukt mix

1-2 dl äpplejuice

1 msk krossade linfrön

Mixa!

No comments yet

Kommentera

