Skip to content

Solig lunch

24 mars, 2011

Idag käkade jag lunch med min kära vän Turid. Vi gick till vårt älskade gamla gymnasiehak Doner, som har den absolut godaste kebaben/falafeln i Lund! De bakar pitabrödet på beställning och är himla trevliga! Billigt är det också! Superbra helt enkelt. Idag var föresten första gången jag åt en kebab med blandad sås och jag tror att det är en ny favorit, haha.. Vi tog med oss våra kebaber, satte oss vid Domkyrkan och njöt av solen. Jag har nog till och med bränt mig lite i ansiktet.. Det var i alla fall en perfekt myslunch🙂

One Comment leave one →
  1. Anna permalink
    25 mars, 2011 11:46

    I looove the shoes! And I am happy you had a nice lunch🙂

Kommentera

