Skip to content

Sjukstuga..

2 april, 2011

Förra helgen tyckte jag att jag mådde dåligt men det är inget jämför med hur jag mår nu. Jag har haft ont i min ena visdomstand ett tag och i veckan blev det bara värre och värre för varje dag som gick. Igår stod jag inte ut längre och besökte tandläkarn. Där visade det sig att det jag trott var öroninflamation var en inflamerad tand som strålade smärta upp till mitt öra och den orsakade även all huvudvärk och feber. Efter ett mindre ingrepp måste jag nu äta soppa genom sugrör hela helgen och ta penicilin i tio dagar, jippi… Igår kväll lagade jag en supergod broccolisoppa (som jag lägger upp receptet på senare) och till frukost idag åt jag KRÄM!! Fick en massa dagis-flash-backs och jag kan säga att det fortfarande smakar lika gott, haha! Ekströms aprikoskräm med iskall mjölk, najs! Nu ska jag ta en till ipren och sova lite, ha en bra lördag!

No comments yet

Kommentera

