Skip to content

Inte så mycket påsk..

20 april, 2011
tags: , , ,

Min påskfrid fick ett abrupt slut igår morse då jag fick ett trevligt erbjudande om att få sälja mina kakor under Österlens konstrunda som äger rum nu under påsken. Alltså blir det inget pyssel och inte så mycket ledighet heller, men det ska bli himla roligt! Kvällen igår ägnade jag åt att göra tryfflar och idag ska jag göra en massa annat gott🙂 Jag börjar i alla fall dagen med två goda äggmackor i påskens anda!

No comments yet

Kommentera

