Skip to content

Artikeln i Skånskan

27 april, 2011

I lördags blev konstutställningen i Kornheddinge omskriven i tidningen Skånskan och i artikeln finns även en bild på mig bakom mina små bakverk🙂

Här hittar ni artikeln!

Det var jättekul att få hjälpa till med utställningen i Kornheddinge och jag fick träffa många nya roliga människor. Konstnärerna som ställde ut var Anna Persson och Jörgen Svensson som verkligen var superhärliga! Jag är väldigt glad att jag fick lära känna dem och deras konst! De hade så mycket att berätta och det var ett riktigt nöje att få lyssna!

Det känns ändå ganska kul att bli referarad till som ”en tv-kändis från Lund”  i artikeln, haha. Dock är det inte lika roligt att de stavat fel på mitt namn. För Marysia Kum heter jag ju inte alls. Jag fick själv skriva mitt namn i journalistens block för att det var för svårt för henne att stava, så jag skrev klart och tydligt Marysia Klim med stora bokstäver men det blev alltså Marysia Kum..

Jag hade i alla fall en supertrevlig helg och hoppas att ni hade det lika bra som jag!

/ Marysia Kum🙂

No comments yet

Kommentera

