Skip to content

Jobb, jobb, jobb :)

15 september, 2011

De senaste två veckorna har det blivit väldigt mycket jobb för min del, jag har jobbat sammanlagt 96,5 timmar. Idag har jag spritsat ungefär 500 macarons och dubblerat dem. Jag är alltså minst sagt trött, men jag är så himla glad för det är jätteroligt att få baka dagarna i ända! Det finns ju inte mycket annat jag hellre skulle ägna mina dagar åt. Efterfrågan på våra macarons är väldigt stor och vi hinner inte riktigt med att baka i den takt som behövs, men vi tänker inte sänka kvalitén på bakverken för att hinna göra fler. Det är jätteroligt att våra macarons har blivit så populära och att folk gillar dem så mycket, det glädjer oss verkligen😀

 

One Comment leave one →
  1. hannez permalink
    15 september, 2011 21:28

    macaroner är ju så himla gott! och du är ju bäst på att göra dem!

Kommentera

