Skip to content

Vilar..

29 september, 2011

Idag har jag fått stanna hemma från jobbet och vila eftersom kroppen inte alltid vill som man själv vill. Det är ganska tråkigt och jag önskar att jag kunde vara på jobbet och baka! Känns fortfarande konstigt att få jobba heltid med sitt största fritidsintresse, får man verkligen ha så roligt? En dag gjorde min chef en gingercupcake som skulle se ut som mig, kul va? Jättelik också? Eller?🙂

Ja, såhär roligt har vi det på Abrick Macaronn!

 

2 kommentarer leave one →
  1. Linn permalink
    29 september, 2011 18:22

    Hahahaha, me like!

  2. 30 september, 2011 18:13

    Jag förstår att det känns som en dröm, härligt! Och gingercupcaken låter i alla fall underbar, hur lik den är kan jag inte svara på😉

Kommentera

